برند سازی شخصی 4

در این مقاله توصیه های دیگری در مورد برند سازی شخصی مطالعه خواهید کرد، چند ایده ناب برای برند سازی شخصی در این مقاله ارائه شده است، توصیه هایی به کاندیداهای مجلس برای برند سازی شخصی ارائه شده است و …

وب سایت برند خودتان را قبل از هرچیز رزرو کنید

حالا که برند سازی شخصی را شروع کرده‌اید از همین الان وب سایت خودتان یا حداقل دامنه آن را ثبت کرده و مواظب باشید تا به موقع آن را تمدید کنید. الان ثبت و نگهداری دامنه به نام اشخاص مشهور یک تجارت پولساز است. مثلا علی دایی سایت شخصی خودش را ثبت نکرده و یک عرب آن را ثبت کرده است. اگر روزی علی دایی بخواهد دامنه را بخرد چندین برابر پولی که آن شخص تا الان خرج نگهداری این نام دامنه کرده باید به او پرداخت کند تا وب سایت شخصی خودش را داشته باشد. اگر دنبال کار میگردید ثبت نام دامنه به اسم اشخاصی که مشهورند ولی نام دامنه خود را رزرو نکرده‌اند میتواند سود خوبی برایتان به ارمغان بیاورد. اشخاصی که احتمال میدین در آینده مشهور خواهند شد هم هدف خوبی برای ثبت دامنه هستند. پسر دایی شما کارگردانی میخواند و ایده‌های نابی در مورد فیلم‌ها دارد؟ نام دامنه به اسم ایشون میتونه یک سرمایه‌گذاری خوب باشه. اگر نام دامنه خودتان را ثبت کردید حتما لازم نیست از الان شروع به کار روی سایت بکنین. یک سایت دو تا سه صفحه‌ای بسازین که یک صفحه آن رزومه شما باشد، صفحه بعدی اطلاعاتی در مورد صفحات اجتماعی شما ارائه می‌کند و صفحه سوم برای ارتباط با شما باشد. برای استارت پروژه برند سازی شخصی همین اندازه کافی است. بعدا که به حد کافی به شهرت رسیدین میتونین کارهای سایتتان را انجام دهید و تعداد صفحات آن را افزایش بدین یا اگه خیلی مشغولین میتونین از یکی بخواین که این کار رو براتون انجام بده.

 

راههایی پیدا کنید که ارزش آفرینی کنید

در طبقه‌ای که برند سازی شخصی شما در آن قرار خواهد گرفت مطالعه و وبگردی کنید. ببینید چه ارزشهایی در حال حاضر ارائه می‌شود، با خود فکر کنین و ببینین چه چیز دیگری میتونین به ارزشهای فعلی بیافزایین. فوتبالیستی‌هایی که وب سایت شخصی دارن و فقط در مورد فعالیتها و قراردادهاشون مینویسن در بلند مدت جایگاه فعلیشون رو از دست میدن. از یک موسسه خیریه حمایت کنین و در سایت خودتان از فعالیتهاتون در این زمینه هم بنویسین و یا عکستون در جمع اونایی که حمایتشون میکنین رو در سایت منتشر کنین. این برند شخصی بسیار قدرتمندتر از دیگر فوتبالیستها خواهد بود و همیشه مردم بهانه‌ای برای صحبت در مورد شما حتی در محافل غیر فوتبالی خواهند داشت. مثلا هر کس در حال حاضر در وب سایت خودش در پیرامون نجات دریاچه ارومیه مطلب بنویسد به سادگی در قلب قشر وسیعی از مردم جای خواهد گرفت.

بازاری را که برند سازی شخصی شما هدف قرار داده است، گسترش دهید

هدف هر کمپین برند سازی شخصی، اجتماعی خاص از مردم است. هر اجتماعی برای گرفتن ارزش، تعاریفی دارد که برندهای قبلی ارائه کرده‌اند. تعریف جدیدی ارائه دهید که خدمات قبلی را ناکافی نشان دهد. خدمت کردن حد و مرزی ندارد پس میتوان خدمات جدیدی ارائه کرد. اگر کاندیدای مجلس هستین و رقبای شما دفتر ارتباط مردمی دارن و شما میبینین که دفتر ارتباطی آنها در خدمت رسانی به مراجعه کنندگان کار زیادی انجام نمیدهند و هدف از ایجاد دفتر فقط جنبه تبلیغاتی داشته است، در چندین روزنامه یا سخنرانی به مردم بگین: داشتن دفتر ارتباط مردمی به تنهایی کافی نیست! یک تیم خوب از افراد انرژیک بسازین و موظفشون کنین که به درد مراجعه کنندگان برسن و به صورت دوره‌ای کارهایی که انجام شده است و کارهایی که خودتان باید انجام دهید را بررسی کنین و مطمئن باشین همین یک فاکتور باعث موفقیتتان در چندین دوره کاندیداتوری خواهد شد. در انتخابات بعدی به این تاکتیک دقت داشته باشین و مواظب باشین رقباتون از این صلاح علیه شما استفاده نکنن و اگر استفاده کردن حتما از ضد حمله استفاده کنین. “البته زیاد هم نگران نباشین رقباتون خواننده این سایت نخواهند بود!”

منتظر مقالات بعدی در موضوع برند سازی شخصی باشید.

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

پاسخ دهید